Zašto je feedback ključna vještina za razvoj ljudskih resursa u sektoru turizma? Kako kreirati konstruktivan feedback? Kako odgovoriti na feedback? Poboljšajte komunikaciju i rezultate svog rada i radnika u sektoru turizma!
Zašto je značajan feedback? Šta ćete naučiti?
Naučit ćete:
- Vrijednost feedback-a, konstruktivnih, povratnih informacija u uspješnoj, asertivnoj i nekonfliktnoj komunikaciji
- Strukturu konstruktivne poruke
- Proces feedback-a
- Kako se nositi sa negativnim reakcijama
- Kako odgovoriti na feedback
- Šta treba, a šta ne treba, raditi kada primate feedback
Kome je ovaj kurs namijenjen?
Kurs „Feedback: Ključna vještina za razvoj ljudskih resursa“ dizajniran je za:
- menadžere u turizmu,
- šefove sektora ili odjeljenja u ugostiteljskim objektima,
- osoblje koje radi u odjelima poput recepcije, čišćenja, usluga za goste i slično.
- djeltanike u turističkom sektoru koji žele da njeguju pozitivno radno okruženje, unaprijede rad svojih timova i postignu bolje rezultate kroz efikasne prakse feedback-a.
Zašto biste trebali pohađati kurs Feedback: Ključna vještina za razvoj ljudskih resursa?
Ovaj kurs bi trebali pohađati ukoliko želite raditi na razvoju sljedećih vještina:
- Profesionalni razvoj: pohađenjem kursa pojedinci mogu poboljšati svoj profesionalni razvoj. Naučit će kako efikasno davati i primati povratne informacije, što je vitalna vještina za upravljanje i razvoj ljudskih resursa.
- Povećana samosvijest: učesnici će steći uvid u utjecaj koji imaju na radnom mjestu i kako ih drugi doživljavaju. Ova samosvijest im može pomoći da identifikuju područja za poboljšanje i unesu neophodna prilagođavanja za svoje ponašanje i rezultate.
- Poboljšana komunikacija: kurs se fokusira na isporuku jasnih, empatičnih i sažetih povratnih poruka. Učesnici će naučiti kako strukturisati konstruktivnu povratnu informaciju i upravljati teškim reakcijama. Ove komunikacijske vještine mogu pozitivno utjecati na njihove odnose s kolegama, podređenima i nadređenima.
- Poboljšani rezultati: redovne i direktne povratne informacije od menadžera, podređenih i kolega su ključne za profesionalni razvoj. Ovladavajući procesom ispravnog komuniciranja povratnih informacija, pojedinci mogu stvoriti kulturu stalnog unapređivanja, što dovodi do boljih rezultata i povećane produktivnosti.
Feedback: Ključna vještina za razvoj ljudskih resursa
Zašto je feedback ključna vještina za razvoj ljudskih resursa u sektoru turizma? Kako kreirati konstruktivan feedback? Kako odgovoriti na feedback? Poboljšajte komunikaciju i rezultate radnika u sektoru turizma!
Facebook
LinkedIn
Twitter
Email
WhatsApp