feedback-ključna-vještina-za-razvoj-ljudskih-resursa-u-sektoru-turizma

Feedback: Ključna vještina za razvoj ljudskih resursa

Zašto je feedback ključna vještina za razvoj ljudskih resursa u sektoru turizma? Kako kreirati konstruktivan feedback? Kako odgovoriti na feedback? Poboljšajte komunikaciju i rezultate svog rada i radnika u sektoru turizma!

Zašto je značajan feedback? Šta ćete naučiti?

Naučit ćete:

  • Vrijednost feedback-a, konstruktivnih, povratnih informacija u uspješnoj, asertivnoj i nekonfliktnoj komunikaciji
  • Strukturu konstruktivne poruke
  • Proces feedback-a
  • Kako se nositi sa negativnim reakcijama
  • Kako odgovoriti na feedback
  • Šta treba, a šta ne treba, raditi kada primate feedback

Kome je ovaj kurs namijenjen?

Kurs „Feedback: Ključna vještina za razvoj ljudskih resursa“  dizajniran je za:

  • menadžere u turizmu,
  • šefove sektora ili odjeljenja u ugostiteljskim objektima,
  • osoblje koje radi u odjelima poput recepcije, čišćenja, usluga za goste i slično.
  • djeltanike u turističkom sektoru  koji žele da njeguju pozitivno radno okruženje, unaprijede rad svojih timova i postignu bolje rezultate kroz efikasne prakse feedback-a.

Zašto biste trebali pohađati kurs Feedback: Ključna vještina za razvoj ljudskih resursa?

Ovaj kurs bi trebali pohađati ukoliko želite raditi na razvoju sljedećih vještina:

  • Profesionalni razvoj: pohađenjem kursa pojedinci mogu poboljšati svoj profesionalni razvoj. Naučit će kako efikasno davati i primati povratne informacije, što je vitalna vještina za upravljanje i razvoj ljudskih resursa.
  • Povećana samosvijest: učesnici će steći uvid u utjecaj koji imaju na radnom mjestu i kako ih drugi doživljavaju. Ova samosvijest im može pomoći da identifikuju područja za poboljšanje i unesu neophodna prilagođavanja za svoje ponašanje i rezultate.
  • Poboljšana komunikacija: kurs se fokusira na isporuku jasnih, empatičnih i sažetih povratnih poruka. Učesnici će naučiti kako strukturisati konstruktivnu povratnu informaciju i upravljati teškim reakcijama. Ove komunikacijske vještine mogu pozitivno utjecati na njihove odnose s kolegama, podređenima i nadređenima.
  • Poboljšani rezultati: redovne i direktne povratne informacije od menadžera, podređenih i kolega su ključne za profesionalni razvoj. Ovladavajući procesom ispravnog komuniciranja povratnih informacija, pojedinci mogu stvoriti kulturu stalnog unapređivanja, što dovodi do boljih rezultata i povećane produktivnosti.

Feedback: Ključna vještina za razvoj ljudskih resursa

Zašto je feedback ključna vještina za razvoj ljudskih resursa u sektoru turizma? Kako kreirati konstruktivan feedback? Kako odgovoriti na feedback? Poboljšajte komunikaciju i rezultate radnika u sektoru turizma!
Facebook
LinkedIn
Twitter
Email
WhatsApp