Ova jednodnevna radionica će polaznicima pružiti praktična znanja i najbolje međunarodne prakse za razvoj, vođenje i komuniciranje brenda destinacije na međunarodnom tržištu. Radionica je otvorena za sve turističke organizacije, nacionalne parkove, zaštićena područja, agencije za razvoj turizma i turističke klastere.
Polaznici će po završetku radionice dobiti Priručnik za razvoj brenda destinacije i komunikaciju, koji će poslužiti kao detaljan vodič za pomoć organizacijama u razvoju najuspješnijeg brenda za svoje destinacije.
Više o voditelju radionice, agendi i temama pronađite klikom na dugme ispod:
Registrujte se na: https://www.surveymonkey.com/r/workshop_with_Solimar_International
This one-day workshop will provide attendees with practical knowledge and best international practices for developing, curating, and communicating Place Brands in the international marketplace. It is open to all tourism organizations, national parks, protected areas, tourism development agencies, and tourism clusters.
Following the completion of the workshop attendees will get a Place Brand Development and Communication Toolkit, which will serve as a step-by-step guide to assist organizations in developing the most successful brand for their destinations.
For details about the trainer, agenda and topics click the button below: