Umijeće dobrodošlice: Ostvarite poslovnu i osobnu korist

Ovaj kurs je osmišljen kako bi vam pružio razumijevanje ključnih vještina u oblasti gostoljubivosti i komunikacije, sa posebnim fokusom na interakciju sa kupcima. Bez obzira da li ste već iskusni u turističkoj industriji ili se svakodnevno susrećete sa turistima u okviru vašeg posla te  želite unaprijediti komunikacijske vještine, ovaj kurs vam pruža priliku da steknete korisno znanje za postizanje boljih rezultata.

 Šta ćete naučiti?

Naučit ćete:

  • Ko su turisti i šta su turistički proizvodi.
  • Kako efikasno komunicirati.
  • Šta uraditi sa pritužbama i pohvalama.
  • Kako ponuditi dodatne usluga i informacije koje poboljšavaju iskustvo kupaca.

Kome je ovaj kurs namijenjen?

Ovaj kurs je namijenjen svima koji svakodnevno po bilo kojem osnovu dolaze u kontakt sa turistima.

Zašto biste trebali pohađati ovaj kurs?

Pohađanjem ovog kursa, otvaraju vam se vrata ka nizu nezamjenljivih vještina koje vam mogu donijeti brojne koristi, kako u profesionalnom tako i u ličnom životu. Naučit ćete kako da gradite pozitivne odnose, efikasno rješavate konflikte i razvijate kreativne načine za unaprijeđenje vaših usluga.

Istražite umijeće dobrodošlice koje stvara nezaboravna iskustva za kupce i vodi vas ka uspjehu!

Ukoliko budete imali pitanja pišite nam na info@turizambih.ba

Umijeće dobrodošlice: Ostvarite poslovnu i osobnu korist

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email