Turistički storytelling , odnosno pripovijedanje, je bitan aspekt promocije i razvoja turističkih proizvoda u Bosni i Hercegovini i komunikacije s medijima.
Krajem januara 2022. godine, USAID Turizam organizirao je radionice pod nazivom Stvaranje privlačnog turističkog sadržaja kroz storytelling. Radionice je vodio Alex Crevar, putopisac i instruktor kreativnog pisanja. Metoda storytellinga u turizmu u prvi plan načina na koji se jedna destinacija predstavlja svijetu stavlja generacijsko naslijeđe. Na ovaj način, uz naglašavanja vlastite autentičnosti, destinacija praktikuje najviši oblik održivosti. Kada turistički djelatnici jednog lokaliteta – organizacije za rukovođenje destinacijama (DMOs), turoperatori, smještajni kapaciteti, pružaoci aktivnosti i mediji – ispoljavaju uvjerenje koje proizilazi iz vjerovanja u vlastite priče, oni se prestanu oslanjati na promjenjive trendove, konzumerističke oscilacije i kratkotrajne definicije turističkog uspjeha. Tada se počnu fokusirati na jedinstvene temeljne karakteristike jednog lokaliteta: njegovu historiju i tradicije.
Radionica s turističkim zajednicama/organizacijama
https://youtu.be/sjyRD1o3j5Ehttps://youtu.be/t540JYUt1is
Radionica s predstavnicima turističke industrije
https://youtu.be/oz7Gq9bl3U0https://youtu.be/1j1z3jNtU-o