Storytelling – Pripovijedanje u turizmu

Trenutni status
Niste započeli kurs
Cijena
Besplatno

Kreiranje privlačnog turističkog sadržaja kroz pripovijedanje priča (Storytelling)

 

Autor fotografije: Dalibor Danilović

 

Šta ćete naučiti?


Naučit ćete:

 

  • Osnove storytelling-a
  • Zašto je storytelling bitan za promociju u turizmu, razvoj proizvoda i komunikaciju s medijima
  • O narativima koji spajaju prednosti destinacija i operatora
  • Kako se ti narativi mogu pretvoriti u promociju, razvoj proizvoda i komunikaciju s medijima
  • Analizu procesa pronalaženja i kreiranja priča koje mediji žele da podijele sa svojim tržištima

 

Kome je ovaj kurs namijenjen?

 

Kurs “Storytelling” dizajniran je za pojedince koji su strastveni u vezi turističke industrije i žele unaprijediti svoje vještine pripovijedanja kako bi stvorili uvjerljive narative koji privlače putnike. Ovaj kurs je idealan za:

 

  • Profesionalce u turizmu: Ako radite u turističkoj industriji, kao turoperatori, zaposleni u turističkim agencijama, ako radite marketing destinacije, ili kao menadžeri u ugostiteljstvu ili organizatori događaja, ovaj kurs će Vas opremiti alatima i tehnikama za kreiranje uvjerljivih priča i poboljšati turistička iskustva koja nudite.
  • Kreatore sadržaja: Ako ste kreator sadržaja, kao što je putopisac, bloger, vloger ili influenser na društvenim mrežama, ovaj kurs će Vam pomoći da usavršite svoje vještine pripovijedanja kako biste stvorili zanimljiv sadržaj o putovanju koji podstiče emocionalne veze i inspiriše posjetioce da istražuju nove destinacije.
  • Ljubitelje turizma: Ako imate lični interes za putovanja i želite da naučite kako ispričati zadivljujuće priče o vlastitim iskustvima putovanja, ovaj kurs će Vam pružiti znanje i vještine za stvaranje autentičnih, upečatljivih i nezaboravnih priča.
  • Stručnjake za marketing i komunikacije: Ako ste uključeni u marketing i komunikacije za organizacije povezane s turizmom, kao što su organizacije za marketing destinacije, hoteli, ljetovališta ili turističke agencije, ovaj kurs će Vam pružiti vrijedne uvide i strategije za iskorištavanje moći pripovijedanja za učinkovito promoviranje Vaših proizvoda, usluga ili destinacije.
  • Sve koji su zainteresirani za umjetnost pripovijedanja i turizam: Ako ste jednostavno zainteresirani za vezu između pripovijedanja i turizma, i želite naučiti kako kreirati uvjerljive narative koji izazivaju emocije, zaokupljaju maštu i inspiriraju želju za putovanjem, ovaj kurs je savršen za Vas.

 

Zašto biste trebali pohađati ovaj kurs?

 

Kurs “Storytelling” je namijenjen svima koji žele da unaprijede svoje vještine pripovijedanja i kreiranja priča koje angažuju i fasciniraju posjetioce. Ima nekoliko razloga zašto biste trebali razmotriti pohađanje ovog kursa, a to su da možete:

 

  • Povećati privlačnost svoje turističke ponude
  • Osnažiti svoje marketinške napore
  • Unaprijediti svoje vještine pravljenja sadržaja
  • Otkriti tajne uspješnih priča
  • Proširiti svoje znanje o turizmu

 

Dodatne informacije

 

Turistički storytelling, je bitan aspekt promocije i razvoja turističkih proizvoda u Bosni i Hercegovini i komunikacije s (potencijalnim) posjetiocima i medijima.

 

USAID Turizam organizirao je 2022. godine, radionice pod nazivom kreiranje privlačnog turističkog sadržaja kroz storytelling. Radionice je vodio Alex Crevar, novinar, urednik i konsultant posvećen odgovornom turizmu. Izvještavajući s Balkana od kasnih 1990-ih, objavljivao je u brojnim publikacijama, uključujući The New York Times, National Geographic, Outside, Lonely Planet, Adventure Cyclist, The Washington Post, Paste i Bicycling. Materijal korišten u radionicama je također korišten u svrhe pravljenja kratkog, online kursa kojem sada možete pristupiti.

 

Metoda storytellinga u turizmu u prvi plan stavlja način na koji jedna destinacija predstavlja svijetu svoje generacijsko naslijeđe. Na ovaj način, uz naglašavanja vlastite autentičnosti, destinacija praktikuje najviši oblik održivosti. Kada turistički djelatnici jednog lokaliteta – organizacije za rukovođenje destinacijama (DMOs), turoperatori, smještajni kapaciteti, pružaoci aktivnosti i mediji – ispoljavaju uvjerenje koje proizilazi iz vjerovanja u vlastite priče, oni se prestanu oslanjati na promjenjive trendove, konzumerističke oscilacije i kratkotrajne definicije turističkog uspjeha i tek tada se počnu fokusirati na jedinstvene ponude.

 

Već objavljeni webinar na istu temu možete pogledati ovdje:

https://academy.turizambih.ba/stvaranje-privlacnog-turistickog-sadrzaja-kroz-storytelling-s-alex-crevarom/

 

Ukoliko budete imali pitanja pišite nam na info@turizambih.ba