Ovaj kurs je osmišljen kako bi vam pružio razumijevanje ključnih vještina u oblasti gostoljubivosti i komunikacije, sa posebnim fokusom na interakciju sa kupcima. Bez obzira da li ste već iskusni u turističkoj industriji ili se svakodnevno susrećete sa turistima u okviru vašeg posla te želite unaprijediti komunikacijske vještine, ovaj kurs vam pruža priliku da steknete korisno znanje za postizanje boljih rezultata.
Šta ćete naučiti?
Naučit ćete:
- Ko su turisti i šta su turistički proizvodi.
- Kako efikasno komunicirati.
- Šta uraditi sa pritužbama i pohvalama.
- Kako ponuditi dodatne usluga i informacije koje poboljšavaju iskustvo kupaca.
Kome je ovaj kurs namijenjen?
Ovaj kurs je namijenjen svima koji svakodnevno po bilo kojem osnovu dolaze u kontakt sa turistima.
Zašto biste trebali pohađati ovaj kurs?
Pohađanjem ovog kursa, otvaraju vam se vrata ka nizu nezamjenljivih vještina koje vam mogu donijeti brojne koristi, kako u profesionalnom tako i u ličnom životu. Naučit ćete kako da gradite pozitivne odnose, efikasno rješavate konflikte i razvijate kreativne načine za unaprijeđenje vaših usluga.
Istražite umijeće dobrodošlice koje stvara nezaboravna iskustva za kupce i vodi vas ka uspjehu!