Čestitamo! Uspješno ste prošli kroz kurs. Slijedi provjera znanja koja se sastoji od 7 pitanja. Da biste dobili certifikat, potrebno je odgovoriti tačno na 5 pitanja. U slučaju da niste uspješno završili provjeru znanja, moguće je ponoviti test.
0 od 7 Pitanja završeno
Pitanja:
You have already completed the kviz before. Hence you can not start it again.
Kviz is loading…
You must sign in or sign up to start the kviz.
You must first complete the following:
0 od 7 Pitanja je tačno odgovoreno.
Vaše vrijeme:
Time has elapsed
Tačno ste odgovorili na 0 od 0 pitanja, (0)
Earned Point(s): 0 of 0, (0)
0 esej(i) na čekanju (mogući bodovi: 0)
Nažalost, niste položili. Ponovite provjeru znanja. Sretno!
Čestitamo, položili ste! Preuzmite svoje certifikat.
Feedback je konstruktivni, specifični, detaljni set informacija o prošlom ponašanju ili performansama, tj. rezultatima rada i djelovanja neke osobe.
Tačno ili netačno?
Kome je potreban feedback?
Koji su glavni elementi feedback-a?
Koji je adekvatan način davanja feedback-a?
Izaberite sve tačne odgovore.
Koji je adekvatan način primanja feedback-a?
Situacija 1.:
Novi konobar u restoranu u kojem ste šef smjene već nekoliko puta pravi grešku kada vrši kartično naplaćivanje računa. Nekoliko puta ste bili u situaciji da se izvinjavate gostima i da ispravljate grešku.
Na koji način biste reagovali ili dali feedback?
Situacija 2.
Radite kao voditeljica odjela domaćinstvo u jednom hotelu. Imate dobru ekipu sobarica s kojima radite već 5 godina, no posebno uživate u društvu dvije kolegice. Često i nakon radnog vremena provodite vrijeme zajedno i družite se. Prilikom pregleda očišćenih soba, ustanovili ste da se u sobama za koje su zadužene te dvije kolegice uvijek potkrade neka greška. Ponekad zaborave isprazniti kantu za smeće i kupatilu, ponekad prašina sa TV-a nije obrisana. Kako biste reagovali?
Koja reakcija je najprimjerenija na takav feedback?