Brend mjesta ili destinacije se odnosi na identifikaciju najkompetitvnijih i kredibilnih prednosti destinacije koje su u očima potencijalnih posjetilaca najprivlačnije, kao i realizovanje priče na osnovu tih prednosti koja destinaciji omogućuje da se pozicionira iznad konkurenata, uključujući i dosljedno provođenje te priče kroz sve marketinške komunikacije. Brendiranje odredišta jedan je od najmoćnijih i najmanje shvaćenih alata dostupnih organizacijama za marketing i upravljanje destinacijama. Ovaj webinar je osmišljen za upoznavanje ključnih pojmova brendiranja destinacije i pružanjem step-by-step procesa za evaluaciju, razvoj i aktiviranje uspješnog brenda destinacije za podršku turističkom i privrednom razvoju u partnerstvu sa suradnicima iz industrije, lokalnim samoupravama i stanovništvom.
Webinar je namijenjen turističkim organizacijama, turističkim agencijama, nacionalnim parkovima, državnim zvaničnicima, regionalnim razvojnim organizacijama i turističkim klasterima.
Sesija 1: Razumijevanje ključnih koncepata brendiranja odredišta
Sesija 2: Mobiliziranje podrške i upravljanje učešćem
Sesija 3, 4 i 5: Istraživanje i razvoj brenda, vizuelni identitet, pokretanje i implementacija brenda destinacije