Turistički storytelling , odnosno pripovijedanje, je bitan aspekt promocije i razvoja turističkih proizvoda u Bosni i Hercegovini i komunikacije s medijima.
Krajem januara 2022. godine, USAID Turizam organizirao je radionice pod nazivom Stvaranje privlačnog turističkog sadržaja kroz storytelling. Radionice je vodio Alex Crevar, putopisac i instruktor kreativnog pisanja.
Metoda storytellinga u turizmu u prvi plan načina na koji se jedna destinacija predstavlja svijetu stavlja generacijsko naslijeđe. Na ovaj način, uz naglašavanja vlastite autentičnosti, destinacija praktikuje najviši oblik održivosti. Kada turistički djelatnici jednog lokaliteta – organizacije za rukovođenje destinacijama (DMOs), turoperatori, smještajni kapaciteti, pružaoci aktivnosti i mediji – ispoljavaju uvjerenje koje proizilazi iz vjerovanja u vlastite priče, oni se prestanu oslanjati na promjenjive trendove, konzumerističke oscilacije i kratkotrajne definicije turističkog uspjeha. Tada se počnu fokusirati na jedinstvene temeljne karakteristike jednog lokaliteta: njegovu historiju i tradicije.
Pozivamo sve one koji nisu imali priliku da učestvuju u radionicama da pogledaju snimak na našem YouTube kanalu. Uskoro će biti dostupan i kurs nakon čijeg uspješnog završetka ćete Vam biti dodijeljen personalizirani certifikat.
Ukoliko budete imali pitanja pišite nam na info@turizambih.ba
Ciljevi radionice s turističkim zajednicama/organizacijama
- Naučite osnove storytelling-a
- Zašto je storytelling bitan za promociju u turizmu, razvoj proizvoda i komunikaciju s medijima
- Duboka analiza procesa pronalaženja i kreiranja priča koje mediji u turizmu žele da podijele sa svojim tržištima.
Ciljevi radionice s predstavnicima turističke industrije
- Naučite više o narativima koji spajaju prednosti/snage destinacija i operatora
- Kako se ti narativi mogu pretvoriti u promociju, razvoj proizvoda i komunikaciju s medijima
- Kreiranje priča koje mediji u turizmu žele da podijele sa svojim tržištima
Ciljevi radionice s medijima
- Uvod i osnove novinarstva u turizmu, pripovijedanju priča i promocije u turizmu.
- Identifikacija, razvoj, i objavljivanje sadržaja koji dijeli realne i održive priče o Bosni i Hercegovini
- Razvoj procesa traženja, istraživanja i kreiranja priča koje kod putnika stvaraju interes, a koje mediji u turizmu žele kupiti.
Predavač Alex Crevar
Alex Crevar je novinar, urednik i konzultant posvećen odgovornom turizmu. Izvještavajući s Balkana od kasnih 1990-ih, objavljijvao je u brojnim publikacijama, uključujući The New York Times, National Geographic, Outside, Lonely Planet, Adventure Cyclist, The Washington Post, Paste i Bicycling.
Često se obraća medijima kao stručnjak za održiva putovanja, učestvuje na konferencijama, predaje na univerzitetima i savjetuje organizacije o najboljim praksama u turističkoj industriji. Crevar redovno obučava novinare, operatere, turističke organizacije i DMO kroz svoju seriju Travel Narrative Design Workshop, koja pomaže u poboljšanju autentičnog storytellinga za učinkovit razvoj proizvoda i medijsko izještavanje. Odigrao je ključnu ulogu u stvaranju Via Dinarice, pješačke staze koja čini kulturni koridor kroz osam zemalja zapadnog Balkana u jugoistočnoj Evropi.