Vježba – Brending strategija, identitet brenda (logo), and marketinški plan za vašu destinaciju

Strategija destinacijskog brendinga i marketinga

Upitnik za planiranje brendinga i marketinga DMO-a

 

Molimo da popunite brending upitnik kao Vaš zadatak. Ovaj upitnik se onda može koristiti za izradu Kreativne prezentacije koju možete poslati dizajneru kako bi dobili ažurirani logo, kreirali plan brandinga i marketinški plan, ili strategiju brenda. Koristite odgovore u upitniku kao vodilju za razmišljanje o bojama, personama kupaca, i više.

Kako smo razgovarali u ovosedmičnoj lekciji, ne želite samo pokazati brend; želite objasniti strategiju koja se nalazi iza vašeg brenda, zašto postoji, i šta je vaše “obećanje brenda”: šta će posjetioci dobiti kad dođu i posjete vašu destinaciju? Ovo su važna pitanja koja trebate razmotriti kad budete razvijali suštinu vašeg brenda: prikazujući suštinsku prirodu i karakter destinacije.

Na kraju, ovaj dokument se može dati članicama biznisima i partnerskim DMO organizacijama kad budu zainteresovani da se pridruže vašem DMO ili koriste brending imovinu na vlastitim promotivnim materijalima.