promocija-i-prodaja-autentičnih-iskustava-i-smještaja-u-ruralnim-sredinama

Upravljanje, promocija i prodaja autentičnog i uspješnog smještaja i iskustava u ruralnim sredinama

Pružatelji smještaja i iskustava saznajte koje su to najbolje prakse za uspješno upravljanje, promociju i prodaju autentičnih smještaja u ruralnim sredinama.

U webinaru su predstavljene strategije, taktike, i najbolje međunarodne prakse, koje će produžiti boravak gostiju, povećati stopu popunjenosti smještaja tijekom cijele godine, poboljšati zadovoljstvo gostiju kao i profitnu maržu. Poseban fokus je na društvenim mrežama i platformama koje se koriste za digitalnu prodaju, kvalitetnu uslugu i standarde.

Webinar pod nazivom „Upravljanje, promocija i prodaja autentičnog smještaja u ruralnim sredinama“, realizovan je u partnerstvu projekta USAID Turizam s Federalnim ministarstvom okoliša i turizma i Federalnim ministarstvom poljoprivrede, vodoprivrede i šumarstva.

Predavači su regionalno prepoznati profesionalac iz sektora turizma Nedo Pinezić i Harun Bavčić, stručnjak za digitalni marketing na projektu USAID Turizam.

Šta ćete naučiti?

  • Kako pokrenuti i izgraditi mali turistički biznis u ruralnim područjima i kako uspješno prodati turistička iskustva u ruralnim sredinama?
  • Pretvaranje ruralnih proizvoda u nezaboravna iskustva
  • Strategije određivanja cijena i B2B i B2C kanali prodaje i distribucije
  • Uvod u digitalni marketing, društvene mreže i lanac vrijednosti u turizmu
  • Pružanje usluge u post COVID19 eri (izazovi i pristup)
  • Obraćanje Federalnog ministarstva okoliša i turizma i Federalnog ministarstva
    poljoprivrede (nove strategije i programi podrške ruralnom turizmu)

Kome je webinar namijenjen?  

  • Osobama koje već imaju smještaj u ruralnim sredinama koji izdaju turistima,
  • Osobama koje nude različita turistička iskustva u ruralnim sredinama,
  • Svima onima koji tek planiraju da izdaju smještaj u ruralnim sredinama u turističke svrhe ili da organizuju turistička iskustva.

O predavačima:

Nedo Pinezić ima više od 30 godina iskustva u planiranju održivog turizma u Hrvatskoj i BiH. Stručnjak je za razvoj, finansiranje i upravljanje mikro preduzećima. Iskusni je profesionalac u dizajniranju, savjetovanju, upravljanju, praćenju i ocjenjivanju turističkih projekata za turističke udruge i županije diljem Republike Hrvatske. Osnivač je i prvi predsjednik Hrvatske udruge za obiteljski smještaj (najveće u Europi) pri Hrvatskoj gospodarskoj komori. Analitičar je za ekonomiju turizma i porezne sisteme i stručnjak je za etiketiranje, turistički marketing, promociju proizvoda i razvoj. Dobitnik je brojnih nagrada za doprinos i razvoj turizma u Republici Hrvatskoj.

Harun Bavčić, Facebook & Google certificirani stručnjak za digitalni marketing i marketing društvenih medija sa dokazanom istorijom rada u turizmu, tehnologiji, FMCG, industriji odjeće, medija i upravljanja investicijama. Diplomirao je sa međunarodnom diplomom na IBU iz ekonomije, društvenih nauka i marketinga. Kao vodeći digitalni direktor donedavno je radio u međunarodnoj marketinškoj agenciji, prije nego što se pridružio projektu USAID Turizam. Neki od brendova u različitim industrijama kojim je pomogao u digitalnom prisustvu uključuju: Sony, Porsche, LG, Tesla, Miele, Samsung, United Colors of Benetton, MFC i drugi.

Bisera Hotić – Šef odsjeka za ugostiteljstvo, Federalno ministarstvo okoliša i turizma.

Dodatna pitanja:

Ukoliko imate  pitanjapoteškoće ili nedoumice vezane za ovaj webinarslobodno se obratite našem timu na:  info@turizambih.ba    

Video materijali (BHS):

Preuzmite prezentacije predavača: