Norbert Käthler je generalni direktor Trier Tourism and Marketing, glavne organizacije za upravljanje destinacijom (DMO) u Njemačkoj. Po okončanju dvostrukog studija teologije i ekonomije, Norbert je započeo svoju karijeru kao savjetnik za menadžment u Boston Consulting Group u Frankfurtu. Više od 20 godina radi u oblastima gradskog marketinga, turizma, naučne komunikacije i kulturnog marketinga. U Wolfsburgu je Norbert radio kao rukovodilac sektora za urbani razvoj.
U Esslingenu je, u svojstvu generalnog direktora kompanije Stadtmarketing und Tourismus GmbH, između ostalog, projektovao i izgradio najveću srednjovjekovnu božićnu tržnicu u južnoj Njemačkoj. Do aprila 2017. Norbert je vodio gradski marketing u Karlsruheu u Uredu za nauku i gradski menadžment. U DMO-u „Trier Tourism and Marketing“ odgovoran je za gradski marketing, događaje i turizam. Njegovi hobiji uključuju sve što se tiče vode – po mogućnosti na katamaranu!