razvoj-brenda-destinacije_bosna-i-hercegovina_usaid-turizam

Razvoj i komunikacija jedinstvenog brenda destinacije na međunarodnom tržištu

Brend mjesta ili destinacije se odnosi na identifikaciju najkompetitvnijih i kredibilnih prednosti destinacije koje su u očima potencijalnih posjetilaca najprivlačnije, kao i realizovanje priče na osnovu tih prednosti koja destinaciji omogućuje da se pozicionira iznad konkurenata, uključujući i dosljedno provođenje te priče kroz sve marketinške komunikacije.

Brendiranje odredišta jedan je od najmoćnijih i najmanje shvaćenih alata dostupnih organizacijama za marketing i upravljanje destinacijama. Ovaj webinar je osmišljen za upoznavanje ključnih pojmova brendiranja destinacije i pružanjem step-by-step procesa za evaluaciju, razvoj i aktiviranje uspješnog brenda destinacije za podršku turističkom i privrednom razvoju u partnerstvu sa suradnicima iz industrije, lokalnim samoupravama i stanovništvom.  

Ciljevi webinara:

  • Prepoznavanje i učenje najbitnije terminologije brendiranja
  • Identifikovanje i integracija ključnih aktera
  • Analiza konkurencije i plan pozicioniranja
  • Pokretanje brenda
  • Edukacija učesnika – kako na najbolji način razumijeti emocionalne prednosti posjetilaca

Kome je webinar namijenjen?

  • Turističkim organizacijama
  • Turističkim agencijama
  • Nacionalnim parkovima
  • Državnim zvaničnicima
  • Regionalnim razvojnim organizacijama
  • Turističkim klasterima

Govornik:

Chirs Seek, glavni izvršni direktor (CEO) u Solimar International

Chris Seek je stručnjak za održivi turizam i brendiranje destinacija s više od dva desetljeća iskustva u pomaganju organizacijama iz sektora turizma, očuvanju i razvoju, iskorištavanju moći održivog turizma za podršku očuvanju biološke raznolikosti, očuvanju kulturne baštine i dobrobiti lokalnog stanovništva.

Chris je izvršni direktor Solimar Internationala, jedne od vodećih svjetskih firmi za razvoj održivog turizma, koja je implementirala preko 200 projekata ukupne vrijednosti 50 milijuna dolara u bespovratnim sredstvima i ugovorima. Chris je također iskusan stručnjak za brendiranje destinacija, te podržava od 50 nacionalnih turističkih tijela i organizacija za upravljanje destinacijom da razviju i aktiviraju turističke brendove, uključujući projekte: Remarkable Rwanda, Nepal’s Great Himalaya Trails, Smithsonian Institution’s My Armenia, National Geographic’s Geotourism Destinations, projekat Nacionalne parkovne agencije Sjedinjenih država “Lewis and Clark National Historic Trail Experience” i UNESCO-v projekat “World Heritage Journeys”. Chris je također rezidentni ekspert i vanredni profesor turizma i marketinga na Sveučilištu George Washington i vlasnik ruralnog prenoćišta s doručkom u Virdžiniji “Inn and Tavern at Meander”.

Sesija 1: Razumijevanje ključnih koncepata brendiranja odredišta

  • Brend destinacije naspram brendiranja destinacije
  • Imidž destinacije i uloga pozicioniranja
  • Definiranje publike brenda i vrijednosne ponude
  • Primjeri međunarodnog, regionalnog i destinacijskog brendiranja
  • Vježba: Opasnosti brendiranja odredišta

Sesija 2: Mobiliziranje podrške i upravljanje učešćem

  • Voditelj razvoja brenda
  • Identifikovanje i uključivanje ključnih aktera
  • Formiranje Komiteta za razvoj brenda
  • Smjernice za učešće industrije, lokalnog stanovništva i posjetitelja
  • Vježba: Regrutiranje odbora za razvoj brenda

Sesija 3, 4 i 5: Istraživanje i razvoj brenda, vizuelni identitet, pokretanje i implementacija brenda destinacije


Sesija 3: Revizija i istraživanje brenda destinacije

  • Revizija destinacije
  • Segmentacija i SWOT analiza
  • Konsultacije s ključnim akterima i istraživanje tržišta
  • Analiza konkurencije i plan pozicioniranja
  • Vježba: Prepoznavanje vaše pozicije u odnosu na konkurente


Sesija 4: Razvoj brenda i vizuelni identitet destinacije

  • Definiranje atributa destinacije
  • Razumijevanje emocionalnih prednosti posjetilaca
  • Sumiranje glavnih karakternih osobina ili ličnosti destinacije
  • Kreiranje izjave o pozicioniranju
  • Prepoznavanje suštine brenda destinacije
  • Vježba: Razvijanje piramide brenda destinacije


Sesija 5: Pokretanje i implemntacija brenda destinacije

  • Vodič i smjernice za brend
  • Događaj pokretanja brenda i obuka za sektor turizma
  • Brendiranje kroz kreativni brif i partnerstva
  • Razumijevanje životnog vijeka brenda

Pogledajte i ostale webinare koji će vam pomoći u razvoju vašeg biznisa i promociji na međunarodnom tržištu:

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Pinterest
Email