Brend mjesta ili destinacije se odnosi na identifikaciju najkompetitvnijih i kredibilnih prednosti destinacije koje su u očima potencijalnih posjetilaca najprivlačnije, kao i realizovanje priče na osnovu tih prednosti koja destinaciji omogućuje da se pozicionira iznad konkurenata, uključujući i dosljedno provođenje te priče kroz sve marketinške komunikacije.
Brendiranje odredišta jedan je od najmoćnijih i najmanje shvaćenih alata dostupnih organizacijama za marketing i upravljanje destinacijama. Ovaj webinar je osmišljen za upoznavanje ključnih pojmova brendiranja destinacije i pružanjem step-by-step procesa za evaluaciju, razvoj i aktiviranje uspješnog brenda destinacije za podršku turističkom i privrednom razvoju u partnerstvu sa suradnicima iz industrije, lokalnim samoupravama i stanovništvom.
Ciljevi webinara:
- Prepoznavanje i učenje najbitnije terminologije brendiranja
- Identifikovanje i integracija ključnih aktera
- Analiza konkurencije i plan pozicioniranja
- Pokretanje brenda
- Edukacija učesnika – kako na najbolji način razumijeti emocionalne prednosti posjetilaca
Kome je webinar namijenjen?
- Turističkim organizacijama
- Turističkim agencijama
- Nacionalnim parkovima
- Državnim zvaničnicima
- Regionalnim razvojnim organizacijama
- Turističkim klasterima
Govornik:
Chirs Seek, glavni izvršni direktor (CEO) u Solimar International
Chris Seek je stručnjak za održivi turizam i brendiranje destinacija s više od dva desetljeća iskustva u pomaganju organizacijama iz sektora turizma, očuvanju i razvoju, iskorištavanju moći održivog turizma za podršku očuvanju biološke raznolikosti, očuvanju kulturne baštine i dobrobiti lokalnog stanovništva.
Chris je izvršni direktor Solimar Internationala, jedne od vodećih svjetskih firmi za razvoj održivog turizma, koja je implementirala preko 200 projekata ukupne vrijednosti 50 milijuna dolara u bespovratnim sredstvima i ugovorima. Chris je također iskusan stručnjak za brendiranje destinacija, te podržava od 50 nacionalnih turističkih tijela i organizacija za upravljanje destinacijom da razviju i aktiviraju turističke brendove, uključujući projekte: Remarkable Rwanda, Nepal’s Great Himalaya Trails, Smithsonian Institution’s My Armenia, National Geographic’s Geotourism Destinations, projekat Nacionalne parkovne agencije Sjedinjenih država “Lewis and Clark National Historic Trail Experience” i UNESCO-v projekat “World Heritage Journeys”. Chris je također rezidentni ekspert i vanredni profesor turizma i marketinga na Sveučilištu George Washington i vlasnik ruralnog prenoćišta s doručkom u Virdžiniji “Inn and Tavern at Meander”.
Sesija 1: Razumijevanje ključnih koncepata brendiranja odredišta
- Brend destinacije naspram brendiranja destinacije
- Imidž destinacije i uloga pozicioniranja
- Definiranje publike brenda i vrijednosne ponude
- Primjeri međunarodnog, regionalnog i destinacijskog brendiranja
- Vježba: Opasnosti brendiranja odredišta
Sesija 2: Mobiliziranje podrške i upravljanje učešćem
- Voditelj razvoja brenda
- Identifikovanje i uključivanje ključnih aktera
- Formiranje Komiteta za razvoj brenda
- Smjernice za učešće industrije, lokalnog stanovništva i posjetitelja
- Vježba: Regrutiranje odbora za razvoj brenda
Sesija 3, 4 i 5: Istraživanje i razvoj brenda, vizuelni identitet, pokretanje i implementacija brenda destinacije
Sesija 3: Revizija i istraživanje brenda destinacije
- Revizija destinacije
- Segmentacija i SWOT analiza
- Konsultacije s ključnim akterima i istraživanje tržišta
- Analiza konkurencije i plan pozicioniranja
- Vježba: Prepoznavanje vaše pozicije u odnosu na konkurente
Sesija 4: Razvoj brenda i vizuelni identitet destinacije
- Definiranje atributa destinacije
- Razumijevanje emocionalnih prednosti posjetilaca
- Sumiranje glavnih karakternih osobina ili ličnosti destinacije
- Kreiranje izjave o pozicioniranju
- Prepoznavanje suštine brenda destinacije
- Vježba: Razvijanje piramide brenda destinacije
Sesija 5: Pokretanje i implemntacija brenda destinacije
- Vodič i smjernice za brend
- Događaj pokretanja brenda i obuka za sektor turizma
- Brendiranje kroz kreativni brif i partnerstva
- Razumijevanje životnog vijeka brenda