Bonus intervju s eksperticom Natalie Durzynski and Amrita Gurney, CrowdRiff

Napomena: Kako bi video pratili na BHS jeziku potrebno je da uključite titlove a potom da odete na opciju podešavanja i odaberete automatski prevod na bosanski jezik.

 

Ukoliko vas interesuju usluge CrowdRiffa za vašu DMO, kontaktirajte Natalie na natalie.durzynski@crowdriff.com.

 

Amrita Gurney je potpredsjednica za marketing i zajednicu u CrowdRiffu i predvodi tim odgovoran za marketing, dizajn brenda i klijente. Vrlo često, kao jedna od uvodničara ili izlagača, učestvuje na skupovima i manifestacijama posvećenim turizmu i putovanjima širom svijeta. CrowdRiff je vodeća platforma za vizuelni marketing koju koristi 800 brendova, odnosno firmi iz oblasti turizma i ugostiteljstva za pronalaženje i realizaciju vizuelnih rješenja koja imaju odjeka kod današnjih turista. Amrita voli digitalni marketing, savremenu umjetnost, čaj, a nedavno je ostvarila životni san da posjeti svih sedam kontinenata.

 

Natalie Durzynski je izvršna direktorica CrowdRiffa za Evropu. Natalie pomaže firmama pri izboru vizuelnih materijala koji određuju ponašanje klijenata. Vizuelni materijali utiču na to gdje ljudi jedu, gdje putuju i šta kupuju. To se onda prelijeva u potražnju i očekivanja po pitanju vizuelnog sadržaja, što je razlog zašto se isti osmišljava i koristi u većem obimu nego što je to ikada ranije bio slučaj. Kakve onda koristi firma iz sektora turizma ima od vizuelnih materijala? To je upravo ono u čemu Natalie pomaže firmama u okviru CrowdRiffa. Sa bogatim iskustvom u radu sa istaknutim turističkim organizacijama, uključujući Hrvatsku turističku zajednicu, Destinations Canada i Visit Europe, Natalie otkriva izazove s kojima se susreće u radu u današnjem okruženju digitalnog marketinga koje se stalno mijenja. S velikom predanošću Natalie pomaže destinacijama da imaju kontrolu nad narativom svog brenda i ožive svoje jedinstvene priče uz najzanimljivije vizuelne sadržaje.